1 feb 2009

M&M Surfin' USA dag 8 en 9

Martin heeft op zijn blog het filmpje (http://www.martingijzemijter.blogspot.com/) gezet van ons Disney avontuur :) en het verhaal van dag 8. Vandaag zijn we naar de newyearsparade geweest in Chinatown. Ik weet niet of het martin nog lukt om vandaag daar nog een filmpje van te maken.. maar het komt er echt aan! Je kan merken dat we nu bij mensen logeren. Je heb gewoon geen tijd meer om s'avonds aan het computeren te gaan. het is gewoon te gezellig! Goed teken toch? Ik zal proberen morgenochtend wat foto's te uploaden (veels te moe nu, en mn batterij is bijna dood:D) Maar we zijn dus vandaag naar de chinese parade geweest met allemaal van die chinese draken en muziek en eettentje.. echt heel leuk! Daarna zijn we nog door een mexicaanse straat gegaan met churros (gefrituurde kaneelstokken?) en heel veel kleurtjes en muziek! Daarna zijn we met iedereen mee gegaan naar de kerk hier, een leuke kerk met veel live muziek en heel veel mensen. Het is er zelf zo druk dat ze 4 diensten draaien in 1 weekend! Leuke ervaring. Als avondeten hebben we pasta en pizza gegeten! Al met al een hele gezellige dag!. Morgen gaat Martin helpen op kantoor en ik ga waarschijnlijk naar het strand! Maar eerst de foto's Beloofd! Weltrusten! xxx Martine (en martin) o.. ps Mam,... Van de week gaan we naar de fabricdistrict voor stofjes! ben benieuwd:D
Martin in het park bij het mexicaanse gebied..
Mr Churro's
Mexicaans gebied!

Chinese parade





Americana.. een plaatsje waar we bij de Cheesecake Factory gegeten hebben (lees meer daarover op Martin zijn blog)

Chinatown

2 opmerkingen:

  1. hai meis! super foto's weer!
    zit zó te genieten van je/ jullie blog..
    heb wat voor je achtergelaten op mijn blog.
    je "hoeft" er wat mij betreft niks mee.. maar ik wilde je wel laten weten dat ik met veel plezier mee zit te lezen hier!

    BeantwoordenVerwijderen