5 apr 2009

He's Home!

Mijn vader is weer thuis! het ziekenhuis was niet heel erg ver weg, en we zagen hem toch redelijk vaak.. maar het is zo een lekker gevoel om te weten dat die man weer thuis is! We hebben meteen van de situatie gebruik gemaakt en lekker daar gegeten.
My Dad is home!, I know the hospital is not that far from our home, and we did see each other like every day, but still it is such a good feeling, knowing the man is home. We took advantage of it right away, and stayed for diner :)
(Papers, so many pretty papers :))
Gisteren ben ik samen met Fauve naar de Artspecially event in zeist geweest, we hebben heerlijk geshopt daar. Enkel kon je niet pinnen daar, en onze aansluitingen waren zo goed en snel, dat we onderweg ook nog niet gepint hadden. Het eten, intree en bij sommige stands moest alles met contant geld betaald worden. Je begrijpt dat we het eten toen maar overgeslagen hebben :). Daarna zijn we nog naar de nieuwe winkel van Papers&Pictures gegaan, waar we onze aankopen aangevuld hebben en lekker wat gegeten hebben in de buurt.
Yesterday I went shopping with Fauve at the ArtSpecially event in Zeist. We bought so much!. The only problem was that we need to pay with cash everywhere, entree, food and at some store's, everything was with cash, but there was no ATM machine in the neighbourhood.. so ofcourse we skipped the most imported part.. The food :D. After shopping at the show we went to the new store from Papers and Pictures to complete our shopping and grab something to eat there in the neighbourhood. at 19.30 we where home :)
(Thickers.. because I NEED those :D)
Om half 8 waren we weer braaf thuisgekomen :) S'avonds ben ik samen met Sabine en vrienden wezen stappen. het was ontzettend druk, maar beregezellig! Voel me wel oud hoor! op z'n 80's en 90's party en je ALLE teksten kent hihi.
At night I went clubbing and dancing with my SIL and friends, It was very crowded, but we had so much fun!. I do feel a bit old when you know ALL the songs from the 80's and 90's party :)


Volgende week moet ik een dagje meedraaien bij Subway! Ik ga daar in de weekenden werken! Ik ben er erg blij mee, het lijkt me zo gezellig om in zo'n broodjes zaak te werken!. In de (zomer)vakantie ga ik dit ook nog combineren met invalwerk op een kinderdagverblijf! De tijd die overblijft ga ik besteden aan mijn illustratie's en kunst (wat uiteindelijk mijn hoofdbaan moet gaan worden).
Next week I start working at Subway! I am zo exited to go work there in the weekends! I think it is a lot of fun to work there. In the (summer)vacation I will be also working at a daycarecentre. The rest of the time I will be spending on my Illustration's and art (hoping that I can start make a living with that ofcourse)
Ik ben samen met Martin mijn website aan het maken (ik ontwerpen, hij bouwen) en aan het uitvogelen hoe een Etsy site werkt.. Al met al erg druk, maar ik geniet ervan met volle teugen. De zon schijnt weer en alles komt goed :D (Nu alleen nog alle dozen uitpakken, en de restanten van het kantoor verhuizen, maar daar hebben we het maar even niet over hihi). Nu snel weer aan de kleurplaten.. Nog 15 te gaan!
Martin and I are working on my website (I am designing it, he is building it) and I am trying to figure out the whole Etsy thing. So I am very busy, but I am enjoying it a lot! The sun is shining and everything is going to be OK! (we only need to unpack all those boxes and move the last things from the office, but hey, dont ruin it ok :D) So now.. back to making coloringpages.. only 15 more to go!
Liefs Martine

2 opmerkingen: