21 apr 2009

tja

als dan je mooie nieuwe blog alleen maar foutmeldingen geeft... dan maar weer even over naar het oude (saaie) vertrouwde :D Helaas geen banner... Maar ik ga snel weer een mooi blogje ervan maken hoor! Ik ben aan het oefenen met digitaal inkleuren van schetsen.. Dit is wat daar uitgekomen is.. Ben er eigenlijk wel tevreden mee, met zo'n eerste resultaat! Ik heb de lijnen in Illustrator gemaakt en daarna ingekleurd in photoshop.
Zondag naar de Creatieve Vlinder geweest in Purmerend. Wat een leuk winkeltje is dat!. Ik heb natuurlijk weer veels te veel uitgegeven.. maar als het goed is kom ik voorlopig niet meer in de buurt van een scrapbookwinkel :). We hadden een crop met de meiden van de dutchfreestylegroep.. Was erg gezellig! Maaike legde ons wat nieuwe techniekjes uit wat ze overigens super deed! ... Helaas heb ik zelf geen foto's gemaakt, maar zag er wel al wat op de mail voorbijschuiven! Volgende post dus weer foto's en hopelijk een mooiere blog :D
If you'r pretty blog is giving all error's, than you need to switch back to standard!. My Banner is lost.. so You will have to do without one for now..I will fix my blog soon! I have been practicing in coloring in Photoshop and this is my first result. I actually like it. I made the lines in Illustrator and colored it in Photoshop.
Sunday I went to a Crop with girls from the Yahoo group, We made a minibook (ok started on it :D) with all pretty papers and the new claudine Helmuth canvas. Maaike teached us the resist technique. She did a very good job!. I didnt made any picture's so cant show you any.. I did saw some pictures on the mail, so I might post them here as well. But this is it for now. Next time I will have pictures and a pretty blog again!
Hugs Martine
Liefs Martine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten