13 mrt 2010

Koekjes, kindjes, werken en meer

Door ziekte en zwangerschappen op mijn werk ben ik druk druk druk op mijn werk. Gelukkig is het er echt heel gezellig en heb ik het prima naar mijn zin!. Helaas heb ik daardoor wel wat minder tijd om te scrappen of lekker aan te rommelen met mijn spulletjes.
Het wordt sowieso wat lastiger op dit moment omdat mijn huis er zo uit ziet.
Onze keuken is vakkundig verwijderd door goede vriend S van ons. Omdat Martin nu toch lekker met zijn billen in LA is, slaap ik bij mijn ouders zodat S alle tijd heeft om rustig onze keuken om te toveren tot een paleisje, zonder dat hij rekening moet houden met rondlopende mensen die moeten eten en slapen. In week 12 komt de nieuwe keuken, dus ik ben heel erg benieuwd en kan eigenlijk niet wachten!
Afgelopen weekend ben ik bij Rianne geweest om aan ons "bedrijfje" te werken. Ik heb het eindelijk voor elkaar om Pagina's aan de blog te hangen, waarop meer informatie te vinden is, Welke koekjes er op dit moment in voorraad zijn en hoe je kan bestellen. Uiteraard houden we ook alle leuke (huis tuin en keuken) dingetjes hierop bij.
Fenna wordt al een echte pro in koekjes bakken. Wordt tijd dat we eens mooie schorten gaan maken voor de meiden en voor onszelf. Heb al wat stofjes op het oog :)
Onze eerste bestelling is al verstuurd en er zijn er nog 2 binnen (en nog eentje in de maak). We worden er helemaal hyper en enthousiast van.
Martin is al op de uitkijk voor allerlei leuke stekertjes en materialen in LA :) en wij bestellen ons suf bij allerlei winkeltjes omdat de een nog leukere stekertjes heeft dan de anders (eh ja je kan het wel een nieuwe obsessie noemen ja). Dit poesje is mijn nieuwe favoriet! We moeten nog even oefenen op het intekenen van de poesjes (en de Icing werkte niet mee, dat krijg je als je nieuwe varianten uitprobeert) Maar hij is absoluut mijn nummer 1!
Nu ga ik snel douchen en omkleden. Ga vandaag naar een Bee, waar ik aan de slag ga voor om een droomdekentje te maken voor zieke kindjes. En wie weet ook nog eentje voor mijzelf van die hele leuke stofjes van vorige week :D
Fijn weekend!
Liefs Martine
p.s Dieet gaat super! vanmorgen 84,5 op de weegschaal! (8,5 eraf sinds 1 januari en 10,5 sinds November :))
Due to sickness and pregnancy's I am working like crazy at the daycare centre. Luckily I am enjoying it to the fullest. Unfortunately I don't have a lot of time to get creative or get busy with in my scraproom. It is getting a bit harder anyway because our house is looking like the picture above. We are getting our new kitchen in 2 weeks, so the old kitchen has to go and everything have to be in place before the new one arrives. Because our good friend S is doing all the work for us in the weekends, I am staying at my parents house, so he has all the time without worrying about me, or clean everything up in betweens. Martin is in LA in the meantime, so no pressure from him as well.
Past weekend I went to Rianne, to work on our little "company". I finally managed to get some extra pages on our blog, so you can find more information about the cookies, ordering, the shop etc. I have planned on blogging at least 4 times a week! Fenna is getting a real pro already in baking cookies. It is time to make some cute little apron's for the company. I already looked for some cute fabric's and pattern's
We had our first official order in and we are working on 2 more orders! so we are very exited about it! To be honest the cookies are a new obsession and we are ordering cookiesupplies like crazy! One of my new favorites is this little kitten
Which are available in the store right now!
Enjoy your weekend!
Hugs! Martine

2 opmerkingen:

  1. Wow jij gaat goed met je dieet zeg! Hou vol he!
    Tja van zo'n kale keuken word ik minder vrolijk, ik heb al een enorme verbouwingstoestand achter de rug. Wel lekker dat je niet thuis hoeft te zijn, dan maak je het ook niet zo erg mee. En als je terug komt is het lekker klaar! Ben benieuwd hoe het gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk Martine, die koekjes. En dat jij terwijl je midden tussen het koekdeeg staat gewoon zoveel afvalt vind ik echt ontzettend knap!! Ben benieuwd hoe je keuken er uit gaat zien! :)

    BeantwoordenVerwijderen