23 aug 2010

update

Ok, dus die iphone blogspot werkt niet meer :) dan maar via de computer :)
als eerste natuurlijk over onze beeb. Het gaat goed! We hebben op 3 augustus de 12 weken echo gehad en alles zag er goed uit. De uitgerekende datum is valentijns dag :) een echte liefdes baby dus hihi
De echo was erg leuk om te zien, we hebben toen ook voor het eerst het hartje horen kloppen en dat maakt het echt helemaal echt. We hebben de armpjes en beentjes gezien en het had zelfs al een vol maagje! Ook hebben we hem/haar zien bewegen :) ze draaide zich naar ons toe en daarna niet meer terug. We konden dus alleen een foto krijgen van het aangezicht! Zelfs de echoscopiste moest er een beetje om lachen en hoopte dat we de volgende keer een mooiere foto kregen. Beeb heet vanaf nu ook (liefkozend hoor!) Alien of ET :D

Aan de buitenkant ga je het ook echt goed zien. Lang leve al mijn vriendinnen met zwangerschapskleding (thanks Fauve, Angelie en Carina) Ik begin al een hele nieuwe garderobe te krijgen hihi. Mijn gewone kleding die pas ik echt al eventjes niet meer aan!  Gelukkig voel ik me wel echt goed. Uiteraard een tijdje echt heel moe geweest, maar ook dat trekt weer weg. Merk wel dat als ik teveel doe er een fijne hoofdpijn op komt zetten of als ik cola drink :D Beide maar vermijden dus lol!
Qua gewicht zit ik nog op hetzelfde als voor ik zwanger werd, maar dat zal wel niet meer lang gaan duren, want ik eet als een bouwvakker op het moment !

Volgende week maandag gaan we voor 3,5 week naar Los Angeles. We gaan voor de laatste keer met zijn tweetjes als stel. Echt heel raar, volgende keer zal het met zijn drietjes zijn!. Uiteraard gaan we ook wel wat shoppen daar, is het niet voor de baby dan wel voor KoekieKoekie :). Shoppen gaat ook makkelijker als je weet wat het wordt dus hebben we 1 september in Pasadena een afspraak om een geslachtsbepaling te laten doen! Ik hoop dat Beeb meewerkt en we te zien krijgen wat het wordt/is. Wij denken allebei een meisje, zuslief denkt een jongetje, wat denken jullie?

Mijn vrienden Angelie en Richard zijn 2 weken terug bevallen van een dochter Sophie Ilse. Het is echt het kleinste poppetjes wat ik ooit gezien heb! echt een mooi meisje. Voor haar kraamfeest hebben we koekjes en cupcakes gemaakt :)

Ook hebben we nog meer leuk nieuws, maar daar vertel ik later meer over als we wat meer weten :)
tot snel!

2 opmerkingen: