17 nov 2014

wordpress, blogspot en update




Afgelopen jaar ben ik hier weinig geweest. Ik en M hadden namelijk besloten dat het tijd werd voor een nieuwe blog en website. Dit werd na aanraden van vele een wordpress op mijn eigen domein.



Nu inmiddels een maand of 8 later is er nog steeds geen goedlopende blog en website. Tuurlijk er staan leuke dingetjes op en het ziet er echt mooi uit. Maar er zijn ook heel veel functies die ik niet in orde krijg.

Dus Wordpress en ik zijn geen vriendjes. Het spijt me rest van wordpress bloggend nederland. Maar ik blijf toch maar hier op mijn oude vertrouwde plekje :D



Wat is er dan allemaal gebeurd afgelopen jaar? veel! allemaal leuke dingen. druk met het leven zelf. De komst van een nieuw Hobbymachientje heeft creative inspiratie putten geopend en ervoor gezorgd dat ik wil knutselen! Zo fijn om dat gevoel weer terug te hebben.

Wat is dan zo een Hobbymachientje zou je zeggen en wat heb je allemaal gemaakt? Daar ga ik jullie aankomende tijd wel mee vervelen. Net als nieuwe Recepten (zoveel mogelijk Paleo, (paleo? ja leg ik nog wel een keer uit) en hopelijk ook wat Home decor!.











De jongens zijn inmiddels 3,5 en 1,5 jaar oud. In het nieuwe jaar gaan ze beide naar school/peuterspeelzaal. Oftewel wat meer vrije tijd!. We zitten volledig in de Superhelden en Teletubbies wereld en deze weken natuurlijk alles in het teken van Sinterklaas!



Ook kerst staat om de hoek. Ik heb besloten (mede door het openen van de creatieve putten) dat het tijd wordt om mijn kerstvoorraad weg te werken en kerstkaarten daarmee te maken! Gaan jullie nog genoeg van zien dus :D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten