2 dec 2014

Copic en Letraset kleuren

Met het maken van mijn kerstkaarproject komt ook het gebruik van Stempels. Mijn favoriete bezigheid als ik ze kan inkleuren! Nu zijn de afbeeldingen niet echt mijn favoriet, maar het inkleuren ervan zeker wel. Het liefst kleur ik de afbeeldingen in met alcohol markers zoals Copic of Letraset markers.

Je kan hier hele mooie kleurverlopen aanbrengen in je kleuren omdat de markers mengen met elkaar.
ervaren ben ik er nog niet in, en de juiste kleurstellingen heb ik nog niet helemaal gevonden, maar leuk vind ik het zeker! Ik dacht altijd dat ik Copic markers prettiger vond dan de Letraset markers. De copic zijn immers veel populairder, en navulbaar en hebben een mooie penseelpunt. De letraset markers hebben echter een hele fijne punt en vind ik grappig genoeg veel fijner kleuren! nadeel vind ik dat de doppen allemaal zwart zijn. Het is wat lastiger opbergen en makkelijk pakken. DE manier heb ik nog niet gevonden. Hoe bergen jullie je markers op? ik hoor het graag!

Ik heb een poging tot filmen gedaan zodat je kan zien hoe ik dit plaatje gekleurd heb. Ik heb er NOG geen kaart mee gemaakt, maar die zal je vast binnenkort wel voorbij zien komen. Ik dacht altijd

Nu het filmen ging op zich wel aardig. Een leuke constructie bedacht met een glazen fles waarop mijn Iphone lag te balanceren.... maar nu bleek de iphone heel eigenwijs op zijn kant gefilmd te hebben. DUS dat word nog even uitzoeken hoe ik dat weer recht krijg en het leuk op Youtube krijg. Dus het filmpje komt eraan! (hopelijk waneer dit blogje online gaat!) tot dan.. moeten jullie het doen met deze kiekjes.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten