31 dec 2014

Project life op you tube

Een van mijn favoriete bezigheden als ik beneden met de jongens ben is Process videootjes kijken op You tube. Ik krijg daar zoveel inspiratie van en wil dan eigenlijk het liefst meteen naar boven om iets te gaan maken.
Een van mijn goede voornemens dit jaar is Project Life. Een bijna dagelijkse fotoalbum. Klinkt als onwijs veel werk, maar door het slimme pocket systeem en de mobieltjes die mooie foto's maken is het zelfs minder werk dan een scrapbook lay-out. Uiteraard maak ik er wel meer werk van, maar dat is omdat ik het leuk vind om te doen! Of ik na 2015 meer Project Life albums ga maken weet ik niet, Maar het lijkt me erg leuk voor later dat je gewoon een kijkje kan nemen in dat jaar. Vooral de dagelijkse dingetjes, de leuke, maar ook de minder leuke dingen. Wat voor kleur behang had je toen of kleding enzovoorts.
In onze vakantie van afgelopen jaar was ik vast begonnen aan een albumpje. Daar doe ik (minimaal) 1 pagina per dag. Dus net even wat meer werk, maar zo leuk om te doen.

Terwijl ik toch bezig ben, film ik meteen wat ik doe. Mijn eerste nederlandstalige process video is een feit en staat op you tube! ik heb er zo onwijs veel leuke reacties gehad, Mijn jaar kan niet meer stuk! (ok die duurt niet lang meer, maar toch)
Hieronder vind je mijn filmpje! Ik hoor graag wat je ervan vind.


1 opmerking:

  1. Hoi hoi
    ik kom via fb op jou blog. Erg leuk filmpje heb je gemaakt. 8 doe het je zeker niet na knap hoor.
    Fijne zaterdag groetjes Thamar

    BeantwoordenVerwijderen