2 dec 2006

Sinterklaas

miad8m24jgo.jpgVandaag gaan we sinterklaas vieren. Ik heb er zo een zin in. Op deze manier sinterklaas vieren is naar mijn idee eeuwen geleden. Laatst in de auto kwamen we erachter dat iedereen sinterklaas zo anders zag en vierde. Zelfs mijn broer heeft andere herineringen aan sinterklaas dan wij, of ik in dit geval, want ik weet niet hoe het met Rianne zit. Mijn broer was natuurlijk de oudste en wist al veel eerder dan ons over sinterklaas, en heeft mee gespeeld. Wij waren de jongste dus toen wij over sinterklaas hoorde, werd het ook anders gevierd. Ik vind het leuk dat wij nu ook eindelijk mee kunnen spelen in de wondere wereld van Pakjesavond. dus vanavond om kwart over 6 staat ie bij ons aan de deur.. als ik er aan denk dan gieren de kriebels ook weer door mijn buik. liedjes heel hard zingen, lekker knus met zijn allen in de huiskamer, Laat opblijven en het ene mooie kado na het andere komt uit die oneindige zak(ken) rollen, nog even mogen spelen met al dat moois en daarna vermoeid en met een glimlach naar bed. :) en natuurlijk al die pepernoten, chocholade letters, warme chochomel, suikergoed en ga zo maar door.


Dus voor iedereen die dit weekend pakjesavond vier! HEEL VEEL PLEZIER :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten