4 jan 2009

Einde van de vakantie

Morgen is het alweer zover, de vakantie zit erop, het grootste voordeel van weer naar school gaan zijn natuurlijk de vakantie's. bijna 3 weken vakantie. Maar deze weken zijn wel ZO ontzettend snel gegaan, maar eigenlijk hebben we ook wel veel gedaan. Uiteraard zijn we natuurlijk druk geweest met paps en mams en het ziekenhuis gebeuren, maar ik heb ook lekker een dagje gewinkeld met Tamara, Rianne en Fenna. Iris heeft 2 nachtjes bij ons gelogeerd, Damian en Fenna hebben een nachtje bij ons gelogeerd, we hebben Kerst gevierd in het huis van mijn ouders, we hebben kerst gevierd in ons kleine huisje, we hebben gebowld, we hebben Damian's zijn verjaardag in het ziekenhuis gevierd en thuis, we hebben oud en nieuw gevierd bij Gijs, nieuwjaarsdag in het ziekenhuis gevierd, bij Gijs thuis en bij mn mams thuis, wezen winkelen met Sabine en wezen stappen, kantoor opgeruimd, films gekeken, de kerstboom opgezet en weer afgebroken, boodschappen gedaan, Catan gespeeld bij Tamara thuis, gelogeerd bij mijn moeder, bij Tamara en ga zo nog maar even door... tijdens de vakantie dacht ik vaak... pfff.. ik wil gewoon een dagje voor mijzelf.. maar stiekem? als ik er nu zo op terugkijk was het een topvakantie. Druk.. dat zeker.. maar absoluut ook gezellig in moeilijke tijden. Morgen weer naar school... het gewone leven begint weer. Einde van de feestdagen, feesteten en chaos.. Morgen start de rust weer :) lekker afspreken met vriendinnetje Fauve, boodschapjes doen, huishouden, alles weer op orde maken. De eerste plannen van het nieuwe jaar zijn echter alweer gemaakt. Volgend weekend op kraamvisite :) Mijn beste vriendinnetje is haar jaar namelijk supergoed begonnen. Op nieuwjaarsdag heeft zij het leven geschonken aan Thomas Sebastiaan een klein knulletje van 49 cm en 6 en halve pond... beter kan je jaar niet beginnen toch?
Foto's volgen snel!
Liefs Martine

2 opmerkingen:

  1. Ik wens je een heel mooi 2009 en sterkte met je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow gefeliciteerd met het kleine ventje!!Heerlijk he,eindelijk klaar met al die feestdagen gekte.Nu lekker orde en structuur :D

    (Zegt mevrouw assepoester)

    BeantwoordenVerwijderen