5 mrt 2009

Ben er nog hoor!

Ik leef nog hoor.. onder alle dozen en troep komt ons huisje tot leven. Naast het verhuizen en druk zijn moeten we natuurlijk wel nog gewoon aan het werk en aan de studie... Martin is begonnen bij FC Klap. Hij vindt het wel moeilijk om weer voor een baas te gaan werken. Hij heeft toch het idee dat hij een beetje gefaald heeft als ondernemer. Maar gelukkig gaat hij voor een HEEL leuk bedrijf werken. Stiekem ben ik wel een beetje jaloers op hem :). Ook is het wel een beetje raar dat hij nu met mijn ex-collega's samen werkt hihi. Ik ben ook op zoek naar iets wat geld verdient. Invaller op een kinderdagverblijf, in een winkel.. het maakt mij niet. Nadeel is dat het naast mn studie moet en voor al die studentenbaantjes ben ik vaak te duur vanwege de leeftijd. Dus mocht je iets weten in de buurt van Lelystad Let me know!
Ik mis het blad en het creatief bezig zijn wel heel erg hoor. Dingen maken voor een opdracht, nieuwe trends oppikken, rommelen tussen al mijn spulletjes, nieuwe spulletjes uitzoeken voor het blad, zelfs de deadlines mis ik. Ik mis de spanning als het blad bij de drukker vandaan komt, is alles goed, zitten er geen rare fouten in, valt het blad niet uit elkaar (nummer 9!!). Ik mis de collega's en de sfeer. Maar ik geniet ook van mijn studie, van de vrijheid en ben verbaasd over mijzelf wat ik allemaal kan en doe. Nu moet ik nog mijn stijl vinden, mijn ding en een manier verzinnen om er centjes mee te verdienen. Ik kan niet wachten tot ik al mijn spulletjes weer op zijn plek heb, tot ik weer aan de slag kan want ik barst van de inspiratie op dit moment. Dit canvas heb ik gemaakt op school. Het is bijna klaar (nog hier en daar wat wijzigen). Ik ben er blij mee! Het is een inspiratie van een art journal (zal het linkje nog toevoegen, want die heb ik nu niet hier) Ik moet nog even een juiste mix van vintage en toekomst vinden.. Comments en tips wanted hier!
Happy Creating
Martine
(hmm zie nu dat de foto niet heel duidelijk is... Zal vanavond een nieuwe erop zetten )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten