27 feb 2009

oranje en groen

jup! dat is de combinatie die in ons huis komt... ken je deze kast nog? Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om deze weg te doen. Martin vindt hem gelukkig ook erg mooi, dus gaan we hem in ons huist zetten als televisie kast. We wilde al een tijdje wat nieuws, omdat wat we nu hebben gewoon erg rommelig en druk staat. Dit is wat we nu hebben : (de foto is door Damian genomen met de Iphone, met kerst, heb op het moment even geen andere haha)... zoals je ziet errug vol.. De meeste DVD's gaan in opslag bij mijn schoonvader. En de leukste gaan het kastje in. Maar dit betekend wel dat er een ORANJE kast tegen een GROENE muur komt :) Blijer kan je mij niet krijgen hihi.
Ben op dit moment druk met spullen verplaatsen en uitzoeken. De gang boven heeft er een (overvolle) boekenkast bijgekregen. het is de bedoeling dat mijn fiets daar ook komt te staan.. dus die moet verder leeg. (staan nu koffers, kapstok, schoenen, mand met sjalen enz.. in) Dan gaat in een kast beneden (waar voorheen de boekenkast instond, maar nu niet meer paste omdat we lekkage hebben gehad) een mooie kapstok komen. Ik wil de binnenkant behangen met zwart wit behang wat ik nog heb liggen en daarin lekker felroze haken hangen... niet hele bijzondere want als het goed is hangen er binnenkort jassen aan en zie je dus toch niet lol. Dan komt de grootste verbouwing. De slaapkamer en woonkamer anex scrapkamer en kantoor verbouwing. Gelukkig hoeft er niet veel geklust te worden. Het gaat vooral om verschuiven van meubelen, versjouwen van spullen van kantoor naar huis, wat kastjes van de muur en heel veel kastjes weer aan de muur. Ook gaan we proberen de vaatwasser van kantoor in ons keukentje te plaatsen. Al met al zijn we hier nog wel even zoet mee. Maar eerst ben ik dit weekend alweer onderweg naar zwijndrecht :D Ik ga mijn zwager helpen tijdens een workshopdag en hou er een workshop Photoshop aan over! En als het goed is kom ik dan zondag terug in een grote (goeie!) chaos omdat Martin heeft verhuisd
Zonnetje schijnt weer hoor! (bedankt voor alle lieve reacties! dat helpt zo goed!)
Liefs
Martine

2 opmerkingen:

  1. oh ja dat zal leuk zijn die kast tegen die muur. BTW mijn man heeft koffers (lijkt op flightcases)waar je wel 200 cd's in een koffer van 32x19x16 met een hangmappensysteem. Dus dan zou je niet alles hoeven op te slaan. Als je interesse hebt kan ik je de link mailen ;) Wij weten alles van downsizen ....

    BeantwoordenVerwijderen