27 mrt 2009

Today...(ok ok yesterday.. Blogspot was out of the air :D)


  • Heb ik een nieuw schilderijtje gemaakt van Kitty Cat, Ik vond haar zo lief dat ze een eigen schilderijtje verdiende.... Hij houdt nu mijn vader gezelschap in het ziekenhuis.. maar ben vergeten er een foto van te maken. Zal ik snel doen..

  • Heb ik bedacht hoe mijn nieuwe website eruit komt te gaan zien... Ik kan alleen zo moeilijk kiezen! Ik vind veels te veel mooi.. dus waarschijnlijk ga ik gewoon 10 versie's tekenen en die samenvoegen in 1 site :)

  • Heb ik zowaar de afwas gedaan en een was gedraaid... (en er is nog zoveel meer te doen *zucht*)

  • Heb ik mijn allereerste klus binnengehaald als Illustrator!!! Ik ben er zo blij mee! Ik moet 50 bijbelse kleurplaten maken! Ik krijg er niet super voor betaald.. maar hey, het staat wel leuk op mijn portfolio :) (en stiekem hou ik wel van schattige kleurplaatjes van kerkjes enzo)

  • Ben op visite geweest in het ziekenhuis 2x. Heb getrakteerd op tompouchen om mijn klus te vieren! :) Het gaat heel erg goed met papa. Hij is van de zuurstof af en hij ziet er ook echt weer goed uit. Het is anders als hij op stap gaat, maar stukje bij beetje komt hij er wel. Nu hoorde we ook vandaag dat hij tot 6 april aan het antibiotica infuus moet.. Dat is 20 dagen korter dan eerst gezegd werd... Zou dat betekenen dat hij ook eerder naar huis komt? We zullen zien! (valt zo tegen he, als we er wel op rekenen hihi)



  • I made a new little painting of kitty Cat... I loved here so much that she needed here own painting. She is keeping my dad company in the hospital, but I forgot to take a picture.. will do that soon!

  • Thought about my website, how it is going to look.. but I cant decide.. I will probably draw 10 differant ones and stuff them all togheter in one site :)

  • I actually did some cleaning, dishes etc.. Sigh! There is so much more to do here...

  • I got my First real assignment as an Illustrator! I am SO happy! I need to make 50 bible coloring pages :) It doesn't pay that much, but You got to start somewhere right?

  • Went to visitinghours at the hospital and brought some pie! Need to celebrate my assignment right? Dad is doing really good. He looks good and he dont need the oxygen anymore.

3 opmerkingen:

  1. alrightie then!Were going to crop till we drop :D

    Couch sounds nice!!

    What shall i bring?Besides lots o cookies LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey sweetie, that is quite a list... i scrolled down and saw you beautiful paiting wow, you are rockin' the paint! Congrats on the assignment, hope there are many more to come! Also read about your dad, hope he feels better soon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je opdracht.
    De kleurplaten worden ook door jou gemaakt of zijn het bestaande? Ik vind het kleine kerkje al leuk van vorm.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen