29 mrt 2009

Why so serious

Een nieuwe lay-out van mijn hand. Het is één van de lay-outs die ik gemaakt heb voor Scrapabilly. het is voor de April kit. Op de foto staat Fenna. De achtergrond was blauw en paste niet zo goed bij het papier dus heb ik die weggekrast.


Dit weekend heb ik samen met Fauve gescrapt, het was echt een heel leuk weekend en ik heb denk ik wel een stuk of 6 lay-outs gemaakt!.. Je zal ze deze week wel voorbij zien schuiven :)
this weekend I cropped all weekend with Fauve. We had a LOT of fun and made about six lay-outs! You will see them hopping by this week or so :).
Enjoy the nice weather!
Hugs Martine

1 opmerking:

  1. Deze is echt super!!

    Was leuk dit weekend,moeten we snel weer over doen.Het was dit keer nog productief ook!! :)

    BeantwoordenVerwijderen