15 apr 2009

Finished!

Dat wil zeggen met de kleurplaten!. Alle 50 zijn klaar! :) Uiteraard kan ik ze hier niet allemaal gaan plaatsen.. Maar de allerlaatsten is een compilatie, die ik maar even ingekleurd heb voor de makkelijkheid :)I am finished with the coloringbookpages! All 50 are done. I cant place them all here.. But I can show the last one wich is a complition of a lot of them.. I colored it :)
Ik kan niet geloven dat het al bijna Donderdag is! Dinsdag ben ik druk aan mijn pimpopdracht gegaan in de tuin van mijn ouders. Braaf een tafeltje ontdaan van zijn poten en het patroon erop getekend... Toen ik ging zagen bleek enkel dat de tafel redelijk hol was en gevuld met karton.... Het middenstuk wil ik op gaan vullen met mozaik wat we eerder gemaakt hebben van het servies van kantoor..maar dat zal nog wel een uitdaging gaan worden :D
tuesday I started on my Altering assignment. I took a table from Ikea, take the legs off and starting cutting.. It turned out the table is filled up with cardboard. I planned to fil the middle with mosaics I made from my old china at the office :) Will be challenging!
Morgenavond moet ik nog even werken bij Subway en daarna komt Fauve bij mij slapen. We gaan namelijk vrijdagochtend vroeg naar Groningen om 2 dagen lang plezier te hebben bij Anita.. :)Tomorow night I have to work and after that Fauve is staying over. Friday morning we are going to Groningen to spend 2 day's of fun at Anita's!
Zondag ga ik naar Purmerend voor een Workshop en forumdag van de Freestyle groep...en dan is de week alweer voorbij!
Sunday I will be at the Creative Vlinder for an Workshop with the Freestylegirls... and then it is monday already and a new week starting.. Time flies!
Hugs
Martine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten