13 apr 2009

Vrolijk Pasen! -Picture Overload :)


Vandaag was het eerste paasdag. Pasen is altijd al mijn favoriete feestdag. We doen lekker ontbijten/brunchen met zijn allen, iedereen ziet er mooi uit, het is lekker weer, gewoon lekker :) Ik hoopte altijd dat het altijd zo zal blijven.. Vandaag was weer net zo een paasdag! Eieren verstoppen, zoeken, lekker eten, mooie kleren, lekker weer, samen zijn met de hele familie, spelletjes spelen.. vlak voordat de familie van Loghum weer richting Zwijndrecht vertrokken, hoorde ik Damian zeggen.. Pasen is LEUK! :) kijk dat vind ik nou ook!
Today was easter. It has always been my favorite holiday of the year. Nice brunch, new clothes, being togheter with family and nice weater..Its just... Good :). I always wished Easter would stay that way forever. Today was just a day like that. Everybody looked pretty, we had greath food, yummie chocolat, being together, playing games.. Just before the van Loghum Family went home Damian said.. Easter is FUN!..:) I'm with you pall!
Tamara heeft gewonnen met eiertje tik!.. Damian vond zijn spiderman te mooi om stuk te maken.... Geef hem eens ongelijk :)
Tamara won the Egg tiking game! Damian didnt want to break his spiderman egg.. Who can blame him!
Eieren zoeken.. Binnen
en buiten
Rianne (die ooit banketbakker is geweest) had een heerlijk vanilleroom schuimtaart gemaakt met hollandse aardbeitjes bovenop... mmmmm
Rianne made the most delicous cake ever! (she once was a piebakker :D so she knows how to bake a cake!). It was a foam (do you call it foam??) vanilla cream pie with dutch strawberry's.... MMMM
Alleen... hoe krijg je het op een schoteltje :D
The serving isn't the best tho :)
We hebben buiten gespeeld, bellen blazen, ballen, schommelen, fietsen, elastieken (wie ken het liedje nog!!! Wij weten het niet meer!)
We played outside, blowing bubbles, playing ball, swinging, biking and more!

Mijn meisjes uh nichtjes worden groot! Zeker als ze er zo op hun paasbest uitzien!.
My girls uhh nieces are getting big! Especially when they look so nice!

En hij was er ook bij en genoot! :) Wie had dat gedacht vorige maand!
And he was there too!, Who had thought that a month ago!
Martin en Damian zijn dikke maatjes! Hoe ouder Damian wordt, hoe dikker de vriendschap. Deze foto is mijn meest favoriete foto van de hele dag! Het vertelt precies hoe ze zijn samen! Ik moet er zo om lachen.
Martin and Damian are best buddy's! The older Damian is getting, the closer the friendship. This picture is my favorite picture of the whole day! It just tells you how they are togheter.. It cracks me up!
Ok ok.. misschien heb ik nog een favoriete foto.. Baby Iris... Lieve kleine grote baby Iris.. Ze is snip en snip verkouden... en als je dan ook nog eens heel diep moet gapen.. dan zie je er zo uit..en maak je mij gelukkig als dat op foto staat :)
Ok ok, maybe I have another favorite pictures... Baby Iris, Sweet little big baby Iris.. She has a really bad cold, and when you are sleepy too.. then you look like this.. and you make me very happy to get it on camera :)
Vandaag is het ook nog eens 5 jaar geleden dat ik een sms kreeg... van een heel speciaal persoon... die stond ineens voor mijn deur midden in de nacht (kom maar naar beneden prinsesje.. ik sta voor je deur).. omdat ik het een beetje moeilijk had... Die kwam mij troosten, zomaar midden in de nacht, op de fiets!... sindsdien is het "aan" :) 5 jaar..... jeetje.. alsof je er gisteren stond.. en aan de andere kant lijkt het eeuwen geleden.. alsof het in een ander leven was.... het was toen nog een beetje Pasen... maar eigenlijk ook al niet meer.. Het was magisch...en speciaal... Nog steeds na 5 jaar, ben jij er voor mij, doe je alles voor me, laat je me speciaal voelen en bied je troost als ik dat nodig heb, je bent een gedeelte van mij geworden, je hoort bij mij, je vult me aan en je gelooft in mij. Moppie! Ik ga voor nog 95 jaar :) HVJ -xxx-

2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's hoor,ziet er gezellie uit!

    Gefeliciteerd met jullie 5 jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. looks like you guys had a heap of fun...and that cake looks spectacular!
    anita
    x

    BeantwoordenVerwijderen