15 sep 2009

La la la leven

Pff eindelijk een beetje bijgekomen. Deadlines natuurlijk allemaal niet gered voordat we weggingen, in het vliegtuig doorgetikt en door de jetlag heengetikt (lang leve jetlag), en nu eindelijk klaar. Het werkt wel ideaal overigens, dat tijdsverschil, want het is supergoed te combineren. Overdag hoef ik niet bang te zijn voor spoedjes, want iedereen slaapt in NL, en als ik voor NL aan de slag ga dan slapen ze hier. Ideaal :)

Vandaag en gisteren niet zo heel veel gedaan. Van het weekend naar een poolparty geweest, dat was leuk (en saai, want op stoel zitten) en gisteren eigenlijk gewoon gebruikt om een beetje bij te komen. Er is iemand van Disney langsgeweest, daar hebben we goed mee gesproken en daarna met Mickey ook wat plannen gemaakt over hoe we de dingen hier gaan aanpakken. Zowel de twee boeken waar ik aan werk als het Sprookia idee dat al een tijdje op de planken ligt, vallen goed in de smaak dus daar moeten we deze twee maanden werk van maken.

Martine vermaakt zich prima hier, die heeft nog een drukker schema dan ik. Het klikt nog steeds erg goed met Mickey (en z'n vriendjes), maarja, we voeren ze natuurlijk ook knetterstoned met stroopwafels. Eten is wel iets dat nog steeds een ding is, want ik geloof dat ik nog geen normale maaltijd gehad hebben. Dat is ook niet heel erg, een weekje of 2 vakantie mag wel qua eten, maar daarna hoop ik toch echt dat we het wat gaan minderen, anders kun je ons naar huis rollen (scheelt wel weer een vlucht). Merk dat er minder te schrijven en te filmen is dan anders,want we doen hele andere dingen natuurlijk, dus verder dan: zo maak je eten, komen we niet. Ach, het is wat het is. Vooralsnog is het weer hier heerlijk en ligt het tempo erg laag (met name mijn tempo). Da's even wennen, maar dat was natuurlijk wel heel erg nodig.

Tot zover dit niet erg enerverende Martin report. Ik pak nog even een Dr. Pepper :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten