29 apr 2010

Gewoon

Ik ga even stoppen met bloggen.. niet lang hoor!, maar gewoon even een maandje niet. De maand mei is zo ontzettend druk (met vooral leuke dingen, dat wel) dat ik niet kan verzinnen wanneer ik dan een beetje tijd heb om te bloggen. En voordat ik dan elke week roep, volgende week meer hoor! of de foto's volgen snel... Doe ik het nu vast even :) Ik zou zeggen geniet van het mooie weer en van het leven dan doen wij dat ook!
XOXO

I am taking a little break on blogging. Not for long, maybe just a month or so! May is so incredible busy that I cant see time to post a blog! And instead of saying every month, more soon or picture will follow soon, I am saying right now just so you know :)
I would say, Enjoy the nice weather and live, then we will do the same!
XOXO
Martine

1 opmerking: