7 apr 2010

slechte blogger

Ik geloof dat dit de meest slechte blogperiode ooit is :D Mijn excuses! Laat ik het zo zeggen dat we niet echt stil zitten hier. Op mijn werk zijn veel zieken, dus dat betekent dat ik extra veel moet werken. Het huis is 1 grote chaos op elke plek staat wel een doos of bak met zooi! ook de was groeit gestaag. Helaas (of gelukkig, ligt eraan vanaf welke kant je het bekijkt) ben ik amper thuis om er wat aan te doen (of last van te hebben). Alle afgelopen weekenden zit ik in Zwijndrecht om Rianne een beetje te helpen. Haar mannetje is geveld door een Hernia en dan is het niet makkelijk met 3 kindjes. Ook zijn we natuurlijk druk met KoekieKoekie! de website is inmiddels online en de bestellingen druppelen langzaam binnen. Vooral de "moederdag koeken" doen het goed!
Gelukkig kon ik vandaag eerder naar huis. Ik ben snel met mijn vader naar de Praxis en Gamma geweest om verf en behang uit te zoeken voor de woonkamer. Helaas was het behangetje dat ik wilde hebben niet op voorraad, maar de verf wel! Bij de kwantum hadden ze een mooie vloer in de aanbieding, dus ook die heb ik gekocht. Morgen even ophalen, en als ik dan mazzel heb, is het behangetje ook binnen :D
Morgen is ook een vrije dag, dus de wasmachine zal wel wat uurtjes draaien, net als de stofzuiger enz :) Gelukkig is het nu echt mooi weer aan het worden en kan het wel een beetje op een lenteschoonmaak gaan lijken :D

I think this I am terrible at blogging at this moment, lets say we are busy at this moment :D I need to work a lot for my co- workers, because some of them are on leave or with an injury. The house is one big explosion of stuff! just everywhere are boxes and piles of stuff. Also the laundry is growing rapidly. I am just not home enough to fix it at this moment. The past few weekends I went to visit my sister to help her out a bit, because hubby has back problems at this moment and is stuck to bed. Of course we also work on KoekieKoekie! the website is online and the orders are getting in bit by bit. Especially the Mothersday cookies are doing really good!
Luckily I got the day off early today, so I went to the DIY stores with my dad to buy some paint and wallpaper for our livingroom. The wallpaper I wanted was sold out, but they did had some nice floors on sale, so I bought that too:) I can pick it up tomorrow and if I am lucky the wallpaper is back in stock too then! Tomorrow is my day off, so I hope I can get a good Springcleaning!
Good update sooon!
XOXO
Martine
p.s Martin has an Ipad in! I think I am going to test it for him hehe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten