12 okt 2010

Dit zijn trouwens de meubeltjes voor de "kinderkamer" De commode kast heb ik al staan in mijn hobbyhoekje :D Hierin staat mijn Cricut e.d dus hoef ik enkel de plank er maar bij te kopen. Ook het kleine vakkenkastje staat hier vol met potjes met knopen :D

De kledingkast komt er misschien wel en misschien niet. Hangt ervan af of ik voldoende ruimte heb. Anders wordt het mijn (toch al zo volle) kledingkast maar uitruimen en plek maken voor de beeb :D

Het bedje gaan we wel kopen, maar blijft nog even in de verpakking. Er komt eerst namelijk een wiegje. En om nou allebei neer te gaan zetten is een beetje zonde van de ruimte :D

De quilt van Lief! (die als achtergrondje) heb ik van de week van mijn ouders gehad. We kwamen erachter dat ze hier in Almere een Lief! winkel hebben! Wat een leuke en lieve spulletjes verkopen ze daar! Ik moet er nog steeds aan wennen om NIET naar het roze te kijken, maar al met al vinden we aardig wat leuke dingetjes om aan te schaffen voor onze smurf :D
Zoals dit leuke setje van Barbapapa. Overigens ook al gekregen van de trotse opa en oma :) Dit kindje gaat goed verwend worden :D

De voorbereidingen voor de bruiloft gaan ook erg goed. Nog 17 nachtjes en het is al zover. Vrijdag voor een proefkapsel naar de kapper en de ringen zijn op de post. Nu nog wat decoratie en kaartjes maken en natuurlijk koekjes voor op de bruiloft :) Morgen ook maar de bloemen gaan bestellen, voordat daar geen tijd meer voor is!

Met het verkoop van het huis gaat het wat minder. Afgelopen zaterdag open huis gehad, maar geen een kijker. Wel jammer hoor! Maar aan de andere kant niet heel vervelend, zit liever met de kleine nog even hier dan hoogzwanger in een verhuizing. Maar ja een eigen kinderkamer en het starten van alle andere plannen zijn dan wel weer fijn om op te starten. Nu staat alles zo on hold...

Nu snel klaar maken om te gaan werken vanmiddag op het KDV en morgen komt de kraamzorg al langs voor een intake!
XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten