20 okt 2010

Kriebels

De kriebels beginnen nu echt te komen! Nog maar 9 nachtjes slapen en we gaan trouwen! Ik dacht dat het meeste wel geregeld was, maar heb gisteren een to do lijstje gemaakt en die was toch wat langer dan ik dacht hihi.
en daarbij de natuurlijks zenuwen en zwangerschapshormonen maakt mij niet het meest efficiƫnte persoon op deze aardbol (ook niet de aardigste lol!)
Gelukkig zijn gisteravond onze ringen binnen gekomen. We hebben deze laten maken in Amerika. Ze zijn van Silver en handgemaakt door Jimbob. Beide ringen zijn verschillend en bealle symbooltjes die erop staan betekenen veel voor ons. Ze zijn heel mooi en zitten heerlijk! Nu nog even kijken of we ze op tijd gegraveerd kunnen krijgen:)
Daarnaast moet ik even achter mijn trouwjurk aan. Die ligt bij de stomerij, maar daar hebben we nog niets van gehoord dat ie klaar is.
Wat ook nog een kleine zoektocht is zijn zwangerschapspanty's! Tot nu toe alleen nog naar zwarte gevonden dus wordt het online kijken:)
Het is nu 4.20 in de ochtend en eindelijk gestopt met heel hard regenen en hagel. Dus hoop ik dat ik zo nog even wat kan slapen:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten