26 nov 2010

31!!




Afgelopen zaterdag was ik jarig! Heeeeel anders dan vorig jaar! Toen hadden we (Rianne en ik) een heel groot hoera wij worden 30 feestje, waar we allebei aardig dronken van thuis kwamen. Dit jaar werd ik 31. Getrouwd en zwanger van ons eerste kindje! Dat was echt niet wat ik vorig jaar in gedachten had! Wel gehoopt maar nooit gedroomd dat het ook echt zo zou zijn!
Mijn verjaardag heb ik dit jaar niet gevierd, in plaats daarvan zijn we wezen babyshoppen!


En hebben we een hele mooie kinderwagen en maxi-cosi gekocht






Met een te schattige voetenzak:)
Die avond zijn we ook nog met Broer en zus en aanhang uit eten geweest en naar Harry Potter. Rianne vierde haar verjaardag ook niet, gewoon lekker appeltaart met wat familie. Wel een beetje gek om het apart van elkaar te vieren en al helemaal om niet op elkaars verjaardag te komen, volgend jaar "vieren" we het dus gewoon weer samen hoor!

De taart op het bovenste plaatje kreeg ik vroeg in de ochtend van Martin. Er staat hiep hiep Hoer, want de A was stuk:) hebben we heel hard om gelachen!

Met de baby gaat ook alles goed! Hij groeit lekker en is lekker beweeglijk. Je ziet af en toe mijn hele buik heen en weer bewegen. Ook heb ik gedroomd dat ie aardbeien limonade erg lekker vindt... We zullen zien in de toekomst haha!



De kwaaltjes vallen mee zolang ik me rustig hou, mijn bekken beginnen al te protesteren. Daarnaast wat last van maagzuur en striea. Is goed te doen allemaal als ik soms verhalen van andere lees:)

De eerste wasjes zijn gedaan en de kleertjes uitgezocht. Het kamertje/plekje voor de baby is nog lang niet klaar! Maar met elke dag kleine beetjes komen we er vanzelf


Ik heb wel alle babyspulletjes nu verzameld, jeetje wat heeft dit ventje al een boel spulletjes! Dat is dan weer het voordeel van een van de laatste in de vriendengroep/familie zijn die een baby'tje krijgt (en dan met name een jongen! Alle meisjesspul gaat naar Sophie!)


Uiteraard moet er nog wel voldoende aangeschaft worden, maar dat komt wel als het kamertje/plekje wat meer vorm heeft gekregen.



Uiteraard moet er ook wat zelf gemaakt worden voor de baby, dus ben ik een hele grote Grannysquare aan het maken als dekentje (of boxkleed, hangt ervan af hoeveel wol ik heb)

Ook hebben we al stof en patronen voor lakentjes, dekentjes en kruikenzakken. Komt wel goed dus!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 opmerking:

  1. nog van harte gefeliciteerd.
    je verzameld aardig lol. 1 troost het wordt alleen maar meer ;-s

    Hier zijn we in de fase: we gooien alle babyspullen weg. heerlijk na 5 kids.

    geniet nog ff van de laatste weekjes.
    groetjes eline

    BeantwoordenVerwijderen