9 jun 2013

Pinterest

Mijn nieuwste verslaving kan je denk ik wel Pinterest noemen.
Denk dat ik sinds een klein jaartje het online prikbord ontdekt heb. Inmiddels ben ik er dagelijks te vinden. Even kijken wat mijn vrienden gepind hebben, wat er in de lijst nieuw staat enz. Zeker op mijn telefoon ben ik er dagelijks te vinden. Het is bijna een nieuwe Facebook, behalve dat ik er geen berichtjes op achter laat.
Het is voedsel voor mijn creatieve brein. Mijn vingers jeuken om aan de slag te gaan en langzaam aan komen er steeds meer projectes op mijn to do list en slurpt mijn brein zich vol met informatie.

Vooral mijn Food! board wordt dagelijks aangevuld met recepten. Om de een of andere reden staat daar onwijs veel chocolade recepten in! Niet handig aangezien ik toch wel wat kilootjes kwijt wil raken :)
Maar er staan ook veel avondeten recepten in. De Montly meal planners en crockpot freezer plans trekken mijn aandacht en dat terwijl ik (nog) geen eens een slowcooker of crockpot heb. De grootste uitdaging is echter het vertalen van de recepten. Er is altijd wel een ingrediƫnt die hier niet (zo makkelijk) te verkrijgen is en de recepten zijn altijd in cups.

Dus uitproberen van de recepten is de enige oplossing... En een crockpot aanschaffen :D dat ook 

Ook kwam ik deze blog tegen met nog meer lijsten om het allemaal nog makkelijker en leuker te maken. Mijn intresse heeft het in ieder geval gewekt en ik ga zeker een poging wagen om gezondere en betere maaltijden op het menu te zetten met een klein budget. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten