19 mei 2014

Chocolade bosbessen

Sinds 2 maanden houden M en ik ons aan een nieuwe "levensstijl" genaamd Paleo. Schijnbaar zijn we gewoon volgers van een enorme trend, maar hey, ik ben al 9 kilo kwijt en M 12... Dus tot nu toe, geen geklaag!

Nu had ik bosbessen in m'n koelkast liggen. En eigenlijk lagen ze te wachten om bosbessen taartjes van te maken. Maar dat is meer koud weer eten vind ik...

Ook had ik nog pure chocolade liggen... Beide zeer geschikt in het Paleo dieet! Dus was er al snel een nieuw receptje geboren:)



Dat dit de enige foto is, is gebied bewijs dat het lekker was denk ik:)

Een heerlijk krokant laagje chocolade en een frisse bosbessen explosie binnenin! Bevroren zijn ze denk ik ook niet verkeerd!

Men neme 100 gr. Pure chocolade in stukjes (ik heb van die callebaut smeltchocolade, goddelijk!)

Even smelten in de magnetron, (om de 10 sec even roeren) volgooien met een handje bosbessen en met een vork eruit scheppen.
Op een vetvrij papiertje hard laten worden!

Eet smakelijk!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten