16 mei 2014

Dansen met herinneringen

zo heet de titel van Martin z'n eerste boek! Een boek waaraan hij 10 jaar heeft gewerkt. 5 jaar om de moed te verzamelen om het te doen en 5 jaar om het daadwerkelijk te schrijven, herschrijven, redigeren en uitgegeven te krijgen.
Gisteren was het dan EINDELIJK zover! De boekpresentatie van het boek. helemaal in hartje Hillywood in studio 3.
Of ik even wat lekkers zoet mee wilde nemen... uhm ja hoor moppie voor jou altijd!
Lang leve Pinterest. Heb de lekkerste recepten uitgekozen en er een paar gewoon geprobeerd. Samen met vriendin S. hebben we tot 23.00 in de keuken gestaan. Wat gelukt was hebben we meegenomen. wat mislukt was niet. (niet dat het niet opgegeten wordt hoor! niet gare appeltaart met caramel is goddelijk, presenteert alleen niet zo mooi :D)


Zaterdag begon deze drukke week al. Martin mocht bij radio 1 een interview doen! Wilco was mee als chauffeur en fotograaf. (en sjouwer want er moesten boodschappen gehaald worden bij de Sligro en meubels bij Ikea) je kan dit interview hier terug beluisteren

Dinsdag zijn we nog even wezen winkelen in Batavia Stad. Martin geslaagd bij de Tommy winkel en ik bij Claudia Strater. Martin precies wat hij voor ogen had en ik iets heel anders maar zeer geslaagd!
Daarna nog een kappertje en mijn nagels laten doen.
Woensdag uitgesloofd in de keuken en donderdagochtend was het dan eindelijk zover. DE PRESENTATIE! in Hillywood, in Studio 3... je weet wel waar Joop van de Ende enzo ook wel eens komt! (sterker nog die kwam in hetzelfde gebouw, in dezelfde studio op dezelfde dag... wie weet heeft ie wel een stukkie taart geproefd die over was... )

De hele dag was super met allemaal mensen die ons lief zijn. Ik heb er veel niet gezien, veel ook wel. ik heb gelachen en gehuild. Wat ben ik trots op MIJN man. heeft ie toch mooi een boek op zijn naam staan. (ok ok hij heeft er wel meer, maar dat zijn andere soort boeken)


En een feestje zonder bitterballen en muziek is geen feestje ala ons. Dus Vinzzent, (ja die van dat hele leuke liedje waar Martin een gouden plaat van heeft hangen) kwam dat liedje zingen. Ook hebben ze samen heel hard aan de titelsong gewerkt. Een onwijs mooi lied, die mij diep geraakt heeft! Hopelijk komt dat liedje snel uit. Je kan een klein stukje daarvan hier horen (en zien) Vinzzent duizendmaal dank hiervoor!

De rest van de dag hebben we onwijs veel berichtjes van mensen gekregen en hebben we er een gezellige dag van gemaakt die tot de kleine uurtjes duurde! Vandaag is een dag van nagenieten. Van ontspanning en vooral van heel veel NIETS doen! (en foto's proberen op een computer te krijgen zodat ik dit blogje van beeld kan voorzien.. maar schijnt nogal moeilijk te zijn (net als typen met nepnagels overigens!))

er volgen echt meer foto's maar krijg ze op dit moment op geen enkele manier het wereldwijde web op! excuus


Geen opmerkingen:

Een reactie posten