26 nov 2014

T-shirts, superhelden en Peuters

Alles is so SUPER!!!!! 
tenminste dat wordt de hele dag door de grootste smurf gezongen. Hij weet ineens wie Batman is, hoe je liedjes zingt, hoe je op de wc plast en ook hoe je vooral niet in je bed moet plassen. Hij wordt groot onze kleine peuter.
Groter worden betekent ook een eigen willetje. Gelukkig voor mij wil hij vooral heel veel superhelden t-shirts, dus kon ik mij daar mooi op uitleven.
Spiderman zou het worden in zwart flock.. een mooi projectje om dat flock eens uit te proberen. Het is een spiderman in goud geworden :D . Met andere woorden flock en ik zijn nog geen vriendjes. (en bovendien ook op nu :()
Spiderman-goud-flex
Na spiderman wilde hij ook wel superman, die van de film. Na enige tijd zoeken op internet op superman kleurplaten kwamen we die van de lego tegen. de hysterie was groot hier! JAAAA MAMAAAA die is het! Ik wilde graag meerdere kleurtjes uit proberen, dus superman was een goeie optie daarvoor! Het is wel nog even stoeien met de software, maar ik vind hem geslaagd, en R ook!
.superman-lego-flex
Maar de kleine peuter zal geen peuter zijn als hij de volgende ochtend niet een nieuw shirt eiste! ditmaal batman. Ook die was van de lego film. Weer wat geleerd bij dit meneertje. Ik kan opgeslagen plaatjes op de machine wel vergroten, maar niet verkleinen! gelukkig moest deze op een polo en paste die net op zijn rug. R was er niet helemaal mee eens, maar het kon er mee door...
Batman-lego-flex
Nu op zoek naar nieuwe shirtjes en superhelden :D
Overigens is alles gesneden met Brother ScanNcut. Het materiaal is Flex. (Iron on vinyl). Ik heb mijn flex bij de groothandel vandaan en heet Filmfolie. Officieel enkel met de transferpers te gebruiken, maar de strijkbout werkt ook (wel hard drukken!!)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten