6 dec 2014

Agenda 2015

Een tijdje terug hoorde ik over de Erin Condren Life planner! Dit was het! dit was wat ik nodig had om nu eens niet alles te vergeten, om lekker weer een excuus te hebben om een papieren agenda te kopen en om van die rondslingerende lijstjes af te komen, waar nooit wat van terecht komt omdat ze steeds zoek zijn.  Hij moest wel wat aanpassingen hebben.. maar dat was geen probleem!
Tot ik het prijskaartje zag.... uhm nee.. 50 dollar voor een agenda.. Weliswaar een levens veranderende  agenda als je de recensies mag geloven.. maar nog steeds 50 dollar!

Ik besloot hem zelf wel even te maken in illustrator. Op zich redelijk gelukt. Ziet er prachtig uit... maar ik heb niet genoeg kaas gegeten van Illustrator om hem ook daadwerkelijk uitgeprint te gaan krijgen. En hoe krijg je die stevige tabbladen erin, en hoe krijg je hem dan ook nog eens in een leuk formaatje (max a5) ik kwam er maar niet uit, dus project planner maar opzij geschoven.

Toen werd het November! van mij verjaardagsgeld ging ik de Planner bestellen! die hele dure van Erin Condren! helemaal happy! tot ik de verzendkosten zag. Deze onwijsleukefantastischeheledure planner koste mij 40 dollar om te verzenden! u zegt wat? 40 dollar verzendkosten plus 50 dollar agenda.. Nee sorry dat gaat hem niet worden! op naar plan B! (JAAA nu hebben ze een actie! geen verzendkosten (of 10 dollar internationaal volgens mij! gebruik code FREESHIP75 tot 12 dec!)

Plan B was mijn eigen vertrouwde Hema. Voor een euro of 20 was ik klaar! De insteek agenda voor 2015 heb ik gekocht, daarnaast wat leuke tabjes, washi tape, envelopjes en stickers. Ik vermaak me nu al dagen met het invullen en "customizen" van mijn agenda.

Ik heb op alle pagina's 2 strips washi tape geplaatst zodat elke dag verdeeld is in 3 vakken. eentje voor een maaltijd planning. (daardoor eten we ECHT gezonder en doen we goedkoper boodschappen!) eentje voor een to-do list, en eentje voor daadwerkelijke afspraken. Ik vind het er prachtig uitzien en we zullen zien of dit ook echt "life changing" is. Ik heb in ieder geval lol ermee!
Alle maanden hebben een tabje gekregen voor makkelijk zoeken, en een paar pagina's zijn voorzien van extra enveloppen (er zit er standaard al eentje achter, net als wat insteekhoesjes EN stickers!)

Uiteraard zal ik hiernaast nog steeds de agenda op mijn Iphone gebruiken. Deze deel ik namelijk met Manlief en zo weet ook hij hoe of wat er gaande is in dit huis en weet ik wanneer hij buiten de deur is !
Wat is jullie voorkeur? papier of digitaal?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten