28 dec 2014

Project life 2015

Tja... En toen begon week 1 al in 2014 en dus Uh morgen! Wat?? Daar was ik nog niet klaar voor hihi.
Dus vandaag maar even extra tijd in mijn kamertje doorbrengen! Fijn dat M vakantie heeft!

Een van mijn goede voornemens in 2015 is om alles (nou ja het meeste) vast te leggen in "process video's" geen idee hoe je dat in het Nederlands zou moeten vertalen dus we houden het maar in het Engels!
Eigenlijk kijk je over de schouder van iemand mee hoe die Scrapt of knutselt. Heerlijk om te kijken, vind ik dan he, dus waarom niet zelf ook maken? Toch?
Dus even snel een "Vlog" gemaakt (video verslag) van mijn goede voornemen. Geen tijd voor haar en make-up, dus sorry voor dat haha.

Nu aan de slag met opruimen! Zien jullie snel!
De link naar de Vlog vind je hieronder,

Vlog PL 2015

als je nou abboneert en en de video liked (als je het leuk vind natuurlijk) dan weet you tube dat ook, en zie je vanzelf mijn nieuwe video's!

Happy new year!
X



- Posted using BlogPress from my iPhone


Geen opmerkingen:

Een reactie posten