30 dec 2014

hoe is het met....

de goede voornemens van 2014? dit was het eerste jaar dat ik mijn goede voornemens ook echt opgeschreven heb en opgehangen zodat ik en iedereen het elke dag kon zien. Wauw! wat een verschil maakt dat! geen enkel jaar heb ik zoveel van mijn goede voornemens bereikt als dit jaar!

kom ik meteen bij goede voornemen 1: Finish what you start! oftewel, maak af waar je aan begint. en beginnen aan goede voornemens is daar 1 van. Er moet nog ONWIJS veel afgemaakt worden, maar ik denk beter na voor ik projecten start, en veel projecten zijn nog niet af, maar in ieder geval verder dan eerst. Het is echt niet zo dat we al 2 maanden tegen 2 grote fotolijsten aan zitten te kijken in de woonkamer ofzo hoor.... (oeps)

Voornemen 2: Dress Nice, oftwel. besteed wat aandacht aan hoe je eruit ziet. Draag waar je je mooi in voelt en wat niet past dat past niet. Weg ermee! Ok.. dat laatste weg ermee heb ik nog een beetje moeite mee. er hangt nog veel in de kast. Vooral kleding wat (nog) te klein is. Wat te groot is, vind ik fijn om weg te doen. betekent dat ik goed op weg ben. Maar veel dingen die (nog) te klein zijn, zijn van mijn 18 jarige ik... misschien toch echt wel tijd om weg te doen! (iemand een Disney vest??)

Voornemen 3: Learn Photoshop: nou geen drol aan gedaan! heb Photoshop misschien 1 keer geopend dit jaar. Het leven verandert, mijn interesse in leren Illustreren is er even niet meer. Deze staat dus op een laag pitje. Ik ken namelijk redelijk mijn weg in Photoshop, maar ik wilde leren digitaal schilderen.

Voornemen 4: Learn how to drill holes; uhm ander onderwerp :D Ik dacht ik kan deze wel omzeilen door mijn geliefde plankjes met power strips vast te plakken.... laat ik het zo zeggen dat we met spoed een timmerman hebben laten komen hahaha. I know. gaatjes boren is echt zo moeilijk niet. We hebben inmiddels een boor. nu nog pluggen en schroeven en dan gewoon gaan met die banaan!

Voornemen 5: finish 4 drawings, nope.. niet 1 afgemaakt! zie het puntje photoshop. leren illustreren heeft plaatst gemaakt voor andere intresses en een dag heeft maar 24 uur he!

Voornemen 6: studie Typographie; Ja en nee. Ik ben veel meer met ontwerpen en letters gaan doen door mijn lieve snijmachientje! dit zal ik in 2015 nog ZEKER de weten blijven doen!

Voornemen 7: Loose 20 pounds or more. Nu is 20 pounds geen 10 kilo maar minder en ben ik dus niet 20 pond afgevallen, maar meer :D 28,6 pond! oftewel 13 kilo schoon aan de haak! Ben er erg blij mee en veel energie en tijd is wel daarin gaan zitten. Voor het nieuwe jaar moet er minimaal 5 kilo af, of meer :D

Voornemen 8: Make Babyalbum, Hier heb ik het al eerder over gehad natuurlijk. een Project wat nog lang niet af is, maar waar wel hard aan gewerkt is :D

Voornemen 9; Eat healty, Jup check! zie mijn gewicht :D We zijn veel gezonder gaan eten, namelijk Paleo. De laatste maanden is het wel weer wat minder geworden. Maar we gaan er het nieuwe jaar gewoon weer tegenaan!

Voornemen 10: Doodle daily; Nope.. komt er gewoon niet van.

Voornemen 11; Be Nice to M. oeps.. Nog niet helemaal gelukt. Tuurlijk ben ik wel lief voor M, maar ik mag best wat attenter voor hem zijn en wat meer dingen voor hem doen. M is wel super attent en lief voor mij, dus die verdient wel wat terug natuurlijk!

Voornemen 12: learn new recipes and cook new things; CHECK! onder andere doordat we anders zijn gaan eten hebben we ook heel veel nieuwe dingen leren koken en eten. Ook "slechte" dingen hoor! we zijn niet heilig. maar we hebben er beide plezier in om nieuwe dingen te ontdekken in de keuken. Lang leve Pinterest!


2 opmerkingen: